Mars 2012

 Hej hopp, eftersom jag inte har skrivit på ungefär 345000år så gör jag månadsvis för tiden jag missat :)
 
11 mars tog vi en tur till Bullås för att hänga med Tom, Malin och Tuva.
Tom har ju en rolig backe som vi åkte i med rasande fart :) (mamman har även lärt sig att inte åka ner för den backen när det är snö och is... då kommer jag inte upp....)
 
  
 
Den 14 mars hängde vi hos Lina, Alma och Agnes. Lovisa är stor och börjar dra sig upp överallt.
 
    
 
Leia som fotograf
 
Tejerna hjälper till med maten
 
 
16 mars, vi planterar överraskningsfrön och får besök av Tanterna Malin och Tesen, söta Ture är också med.
 
 
17 mars åkte familjen till Norra berget
  
 
23 mars åkte vi till Norra berget igen
 
 
29 mars, Långfredag. Enligt tradition träffas vi tanter med familjer för att måla ägg och ha lite påskmiddag ihop
mys och god mat!
 
31 mars påskmiddag hos farmor och farfar (mina alltså)
morfar trollar
 
Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0