Juli 2013

2 juli tog jag och Linnea med oss barnen till Himlabadet.
Bad och glass!
  
 
Den 3 juli tog vi en tur till Norra berget
 
5 juli, vi tog med oss grannarna ner på Gatufesten för att åka lite karusell
6 juli tog pappa Jesper med sig barnen till farbror Fredrik som fyllde 40år
Bröderna Eriksson mad alla barn, Ben, Leia, Vega, Carmen och Lovisa med pappa.
  fina Pippi!
 
10 juli åkte vi till Östansjö till Lina och Martins stuga, vad hände med värmen??
  
 
11 juli åkte vi till Mellanfjärden och Trolska skogen tillsammans med Micke, Karolina och barnen
 
 
 
20 juli åt vi lunch hos min farmor och farfar
 
21 juli, Tåglekparken
Den 25 och 26 juli åkte Jesper med barnen till Stormyråsen
 
Bilder som Leia tagit
 
 
25 juli Jessicas möhippa
överraskning!  äventyr på stan
    pole dance
 
 Lunch
sång
Tjuren
En sak som har med hur vi känner Jessica. Min sak är tåget, vi har helt enkelt åkt tåg en väldigt speciell tågresa visade det sig att bli.
stresskubb
spotta-råtta
sångtävling
Kvällen avslutades i tunnan!
 
Det var juli mina vänner!
Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0