Mellandagarna

Vad det är härligt att vara lite ledig. Jag och Leia bara myser och har det bra!

Den 28:e var vi till Johanna, Patrik, Kalle, Moa och Maja. Lina, Danne och Agnes var också där. Det var väldigt mysigt att träffas. Det blir så långt mellan gångerna. Lina, Danne och Agnes har ju flyttat till Gävle så det är väl inte så konstigt att vi inte ses oftare.

  

  

  

Pannkakor i stora lass till lunch. Sen blev det ännu mer bus! Härligt att ses och så kul att se vad stora barnen blir!!

29:e träffade vi Milo och Sara. Vi gick till en lekpark och busade, åkte tåg och gungade.

   

Sen gick vi in mot stan. Jag upptäckte att Leias overall blivit kort i benen och att det börjar se lite trång ut... så väl på stan så var vi in på alla affärer jag kunde tänka mig och på Stadium hittade vi en fin blå overall med prickar. Så den blev det, mycket böjd och nu får hon plats och kan röra sig utan problem. 
Vi åt lunch på stan och sen gick vi hem till oss. Leia och Milo busade och jag och Sara drack lite kaffe och tog det lite lungt. Skoj med lite besök.

Vi fortsätter med jullov och bara myser!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj så stora Moa och Maja har blivit. Tiden går på tok för snabbt.

2012-01-03 @ 21:47:51
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Lina

Fina bilder från träffen! Kul att ses! Hoppas ni haft det bra över nyår, kram på er!

2012-01-03 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0