Plötsligt händer det, och lite annat

Idag är det alla hjärtans dag Det firades med god fisksoppa och semlor! Till Semlan plockade vi fram lite presenter :)

  Leia fick ett tält, väldigt roligt!

  Gott med semla!!

 Jag fick en fantastiskt fin ring av min älskling!!!!

Jag blev riktigt överraskad! Förlovad med min älskade Jesper!!!

Vi byggde med lego en kväll, så här fint blev det

  

Farbror Fredrik och kusin Ben kom på besök

  

Vilken stolt tjej som fick sitta med sin kusin i knät :)

Är i vecka 28 nu, nu börjar magen vara ivägen och börjar känna mig stor.... Hoppas att det fortsätter och går lika snabbt så hoppas jag att allt kommer att gå bra :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0