21 april, besök

Många vill komma och träffa den lilla damen. Första besöket var farmor Kerstin och Ronny. Sen kom Linda, Magnus, Carl, Nils och Märta. Tidigare i veckan hade Nils skrivit till mig att han ville att leia skulle komma och sova över där någon natt. Så jag sa någonting i stil med att Nils vill låna Leia. Det hörde hon och hon har pratat om det i flera dagar om Nils ska låna henne. Även på morgonen så pratade hon om det. Så jag sa det till Linda när hon ringde och frågade om det var ok att komma och hälsa på. Så vi sa att vi får se vad hon vill när det blir dags för dem att åka hem. Så när besöket var över och jag frågade om hon ville följa med så klädde hon på sig sina ytterkläder och följde med. Det gick så fort så att jag och Jesper kanppt hann säga hej då till henne.

   

   

När första omgången åkt så kom morfar Lasse, gammelfarmor och farfar Wera och Lennart, och senare kom Malin och Tesen. Super mysigt!!!

PÅ kvällen sen tog vi det bara lungt jag, Jesper och Lovisa. Härligt att veta att Leia har det så bra. Leia och Märta har också börjat leka mycket bättre. Det går lite upp och ner där, men nu börjar det känns som att det börjar  jämna ut sig med åldern.

Söndag förmiddag åkte vi upp på sjukhuset för att ta blodprov och kolla hörseln på Lovisa. För mycket fosterfett i öronen gjorde att de inte kunde kolla hörseln. 

Sen åkte vi ut på ön för att hämta Leia. Vi åt lunch där och Leia var ute och lekte och det var en skön söndag.

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0