två år

För två årsedan skrevs jag in på förlossningen. Efter mer än ett dygn av värkar tyckte min älskade sambo att vi måste ringa in till förlossningen. 21.00 skulle vi komma in för att undersökas och sedan ev få hjälp att sova. Var öppen 4cm och blev inskriven.
Jesper susade hem för att stänga tv:n, släcka lampor och hämta lite sånt som vi glömt.
Själv hoppade jag i badet och fick nya fina kläder som jag skulle ha under natten :)
Lustgasen användes flitigt innan jag fick eda och kunde slappna av en stund innan det var dags för att sätta igång med krystvärkar som satte igång vid 5.30 tiden.  05.54 kom hon till oss! Det var en helt fantastisk upplevelse och tänk vilken tjej vi har fått!!!

   

   

  

mammas och pappas älskling!!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stort grattis till Leia från mig och Milton!!

2011-03-09 @ 08:38:55
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0