En fantastiskt härlig lördag

Vilken dag!!! den började med lite sovmorgon. När det var dags att kliva upp kom min älsklingar in och väckte mig och då var kaffet klart och gröten var varm. Det var bara att sätta sig vid bordet. Just nnu har vi dessutom tidningen så det var en mysig frukost.
Efter frukosten plockade vi fram och gjorde en trolldeg jag och Leia. Vi hade inte så mycket mjöl hemma så vi fick blanda i lite rågmjöl och det gick riktigt bra.

   

Efter baket fixade vi ett bad, hon såg ut som ett stort mjölmonster efter baket :)

 "Mammmmmmmma"

Sen lunch, stor tjej som sitter och äter så duktigt

 

Efter lunch är det dags för att sova i vagnen på balkongen. Äntligen börjar kylan släppa



Skönt med en lur. jag passade på att städa lite och pysslade. Hann också slumra lite i soffan innan hon vaknade.

Hon sov en lång stund. Men när hon vaknade blev det lite mellis och vidare iväg till Sara, Jennie och Milo. Sara åkte iväg och jobbade, men resten av oss fikade och busade. Milo och Leia lekte så fint tillsammans.

  fika dags

  affär i köket

   Bus och mys på Milos rum

Fantastiskt roligt att se barnen leka :)

Sen åkte vi vidare ut till min syster på Alnö för lite middag och bus.

  

Vi fick väldigt god middag. Leia åt massor! Magnus hade gjort glass som också var fantastiskt god.
Leia och märta lekte, allt som Märta gjorde, gjorde Leia lika :) Det bjöds också på godis, det gillade Leia.
Leia och Märta sprang runt runt runt i huset och hade hur roligt som helst! Så härligt att se!

En mycket trevlig dag och kväll. Nu ska jag bara slappa i soffan innan det är dagsa för sängen.


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0