onsdag, veckorna susar förbi!

I natt var det en jobbig natt för Leia, hon snorar och är varm. Ingen av oss har sovit så bra i natt. 6 imorse klev jag och leia upp och satte oss i soffan och tittade på lite barnprogram. Sen blev det frukost och iväg på jobbet. Leia fick stanna hemma från förskolan, få se hur hon mår imorgon.
På jobbet idag har vi haft lite planeringsdag, mycket skönt och jag har fått massor gjort! Börjar få riktigt bra ordning och nu väntas lite myspys så kommer det att bli fantastiskt bra! Tack för alla tips och idéer kära arbetskamrater.

Andra mycket bra saker har hänt, en stor sten lyftes från mina axlar, sen kom klumpen i magen. Bara att köra på, det kommer att bli toppen, men jobbigt... :(

Imorgon är det utekläder som gäller, ska bli riktigt härligt och jag längtar tills imorgon. Hoppas på att få massor gjort!!

min farfar har opererats idag och vad jag har hört så mår han bra. Jag hoppas att han blir frisk och kry igen snabbt nu :)

 Jesper och min älskade farfar, här pratas det om internet datorer och annat

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0