lite trött och less...

Tycker det är så jobbigt när man tappar stinget lite.. blir så less på vissa personers inställning. ingenting som borde påverka mig men jag kan inte låta bli heller... piss och skit och arg blir jag!!!! Vill att den här veckan går fort fort fort!!!

Leia har haft sin andra dag på inskolningen idag. Stora tjejejen som åt lunch tillsammans med sina kompisar. Pappa Jesper var inte med, så stolt över min tjej. Hon joxade på där idag och lekte ute och hon är ju inte rädda av sig alls och drog iväg. Så skönt att det går så bra. Imorgon ska hon få prova att sova där. Man kan ju undra hur det går hahaha... tur jag vet att sånt löser sig innan det är klart.

Idag var jag, Leia och Linnea ut på birsta. Jag köpte en overall till Leia, skönt att det är gjort. Det blev en FIX, en svart! Så nu saknas bara en varm mössa och vantar av olika slag :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0