lite tid...

Jobbigt när det finns så lite tid. Åkte imorse och lämnade Leia 7.30 på förskolan. Det gick jättebra, lite gnäll men mammahjärtat klarar det! sen har jag varit på jobbet hela långa dan! Fått massor gjort och sen hade vi föräldramöte. Det gick bra och de känns alltid skönt när det är klart.
Kom hem igen strax efter 19. Leia låg i sängen... det känns väldigt tråkigt att ha så lite tid med älsklingen!! Hoppas att det blir lite lugnare på kvällarna nu ett tag så jag kan få mysa med mina älsklingar också :)

Igår kväll gjorde jag en fantastisk upptäckt SVTPlay! låg i sängen och tittade på olika program, det blev väldigt sent för jag kunde inte slita mig. En fantastiskt bra grej! Tar med mig datorn in i sängen och kikar vidare ikväll. Finns säkert massor med roliga program att titta på!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0