Helg

Tänk vad man uppskattar helgen när man jobbar. Jätteskönt att bara vara hemma och ta det lungt med familjen.

Det börjar falla på plats nu, allt på jobbet. Fantastiskt skönt när man har arbetskamrater som lyssnar och förstår och hjälper till så gott de kan. Jag har nog de bästa arbetskamrater man kan tänka. Trivs otroligt bra.

Leia går på förskola och det går så bra. Hon har gått både torsdag och fredag själv och hon har ätit och sovit bra. Hoppas att det kommer att fortsätta att gå så bra. Snart drar det igång på allvar.

Jag har vaarit och tränat idag, har dragit igång med spinning, sen ska jag köra lite pump och aerobicdance. Det är planen och jag hoppas att det kommer att funka att köra tre pass i veckan.

Igår hade vi en mäklare på besök som värderade vår lägenhet. 1 050 000kr skulle vara utgångspris sa han, så det låter bra. Nu ska vi bara hitta ett hus som vi vill ha, spara lite pengar och prata med banken. Spännande. Jag hoppas att vi hittar nånting till våren, det vore toppen!

Ikväll blir det lite tjejkväll, jag Linnea och Tesen ska gå ner på bishops. Det blir mysigt!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

Gillar skarpt!!

Jag och huvudvärken kommer snart och våldsgästar er!!

Kramen

2010-09-11 @ 17:35:27
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0