Söndag, lite besök och middag i Sidjön

Vi har haft en mysig söndag. Först fick vi igång bilen! Underbart! Vi tog en tur för att batteriet skulle ha nån chans att ladda lite. Vi åkte ut till Forsa och hämtade min tröja som jag beställt från Blingo. Där packades det, strax dags för flytt! Mycket spännande. Ska bli roligt att hälsa på lite längre fram när de flyttat in. Trist var att Leia hade somnat så vi stannade inte :( Men det blir en annan gång.

Sen åkte vi till Birsta för att kolla på Mekonomen på ett nytt batteri, men de hade inga inne. Tesen skickade sms och undrade vad vi gjorde så de kom förbi på en kopp kaffe. Lite bus och span på Leias album.

   

Leia mästerfotograf!

  

Sen följde vi med på en tur ner på stan. Jag köpte fler fotopluppar så jag kan fortsätta med Leias album. Måste också ta en tur och köpa fler album... det andra albumet är nästan fullt nu :)

Sen på kvällen hade vi middags planer. Vi var bjudna till Malin och Micke på middag. Mycket gott med lax och pressad potats och hemma gjord glass till efterätt. Det var väldigt trevligt. Barnen busade och vi satt och surrade.
 
  Leia och Enar lekte med bilar

 Vid middagsbortet, Malin, Micke och Jesper



Sen fick Leia tag i kameran...

   

Fina bilder fick hon till, bilden på Malin fick hon lite hjälp med :)

 Hugo

   

  Leia och Enar kramas "hejdå"

En till härlig helg!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0