Helgen som varit

I fredags kom Carro och Cornelia på besök. Vi har inte träffats på väldigt länge. Vi skulle ha varit där när Cornelia fyllde 3år, men tyvärr så hann vi inte med oss riktigt den dan. Så nu kom det en fredag när vi var lediga båda två så vi passade på att träffas. Carro hade med sig två påsar med kläder och skor, det är fantastiskt kul att få massa kläder och bra! Cornelia fick sin present också, en bok med dvd till, mycket uppskattat!
Cornelia och Leia busade, de sprang runt runt här hemma och skrattade och jagade varandra. Så himla roligt nu när Leia är så pass stor och kan delta i leken. Vi har också bokat in för att träffas snart igen.

   Cornelia hade en fin väska med sig med många spännande djur i.

I lördags tog jag mig i kragen och var iväg och tränade. Körde spinning, mycket nice. Passet började 10.35, då kom det in en tjej som meddelade att instuktören var på väg. Så 10.55 kom hon infarandes. Då hade jag försökt hålla i gång och köra på, nu när jag ändå är där. Instruktören hon körde hela sitt pass så i ca 90min cyklade jag. Det känndes mycket bra! Kännde mig mycket duktig!
När jag kom hem så drog Jesper iväg och tränade. Jag och Leia gick ut en sväng när hon vaknade. Vi gick till lekparken, det fanns mycket att titta på när vi gick, bilar, hundar, fåglar, löv och massa annat kul.

  

I dag söndag var vi väg till Klissberget tillsammans med min farmor och farfar. Vi åkte iväg vid 10-tiden, det var härligt väder, lite blåsigt bara. Vi promenerade upp till stugan där vi skulle äta lunch. 

   

Vi åt god lunch, halstradsill och potatis med lök och annat gott. Leia åt korv. Det var väldigt mysigt i stugan. Väldigt mycket folk som var där, till Leias förtjusning så var det många barn där.



När vi gick tillbaka ner mot bilarna somnade Leia. Men hon vaknade när vi kom ner till bilen och sov inge mer... så det blev ca 30min sömn idag. Hon somnade före 18 nu ikväll, jag hoppas att hon sover hela natten.

Nu dricker jag lite glögg och har jobbat färdigt inför imorgon, mycket skönt.

Puss och Kram





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0