Babysång

Idag har vi varit på babysång, näst sista gången :( lite trist, kommer att sakna det.
Jag hade med mig kameran för att försöka få till en grupp bild på barnen som vi tänkte att sångfröken Lina ska få nästa gång.

  
På bilderna syns, Agnes, Theo, Colin, Vide, Mille, David, Leia, Max, Kalle och Milton

Sen försökte jag mig på en grupp bild, flera mammor står bakom och ropar och stojar för att få barnen att titta mot kameran...

   

Finaste barnen som har blivit så stora!!!!

Vi tog en promenad hela familjen till Kvantum i Nacksta och hämtade ett paket efter middagen, så nu har Leia ett par fina röd och vitrandiga stövlar från Pop, mycket nöjd!!

puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad fina kort på finaste barnen :)

Kram

2010-05-12 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0