Vilken dag

Fullfart är allt jag kan säga om dagen!

Det började bra... Vid 7 tiden vaknade vi och låg i sängen en stund och myste, Leia läste och jag och Jesper små slumrade. Jesper skulle bli hämtad av Krister kl 9, för de skulle åka till Vemdalen då. Kl 8 ringde Krister och sa, jag åker nu! vi hade totalt missat eller snarare glömt att det var sommartid nu... Så det blev snabbaryck och iväg åkte de något försenade.

Jag och Leia pyste på här hemma, hon har promenerat runt lite. Sen åkte vi på babysim, sån duktig tjej som hoppade från kanten och tog tag i kanten, det tyckte hon var skoj. Vi skulle prova ett dyk, men Leia blev lite för mammig och vi tar det nästa gång. Det var en härligt dag på badet. Älskar våra badstunder!

Efter badet åkte vi till farmor och farfar på middag. Linda, Magnus, Carl, Nils och Märta, pappa, Carina och Malin och min kusin Anna och hennes mamma Inger kom också. Så det var fullfart. Har inte träffat Anna på flera år så det var jätteskoj att träffa henne. Hon bor annars i Athen så det blir inte så ofta som vi ses. Men vi ska försöka ses mer innan hon åker till Stockholm på torsdag.

 nya favoriten, kusin Nils. Leia gick till honom flera gånger :)


 Det ska börjas i tid, här med farmors slev, hoppas hon blir lika duktig på att laga mat som min älskade farmor.



 Leias kusin Märta som precis varit i godisskålen

Efter middagen åkte vi ut på teatern för att vara med på slutet av repet med ungdomarna. Fantastiska är vad de är! Längtar till festivalen, tror... nä VET att det kommer att bli så bra!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!

Tack så mkt, kul att du är med i utlottningen :)

Gud så söt hon är lillfisan :) Vackerbarnet!! kram

2010-03-29 @ 20:41:39
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0