Vi tog en tur till Njurunda

Igår torsdag tog jag och Leia och packade in oss i bilen och åkte ut till Njurunda. Vi åkte vid 9 tiden, Leia somnade en lite stund i bilen på väg ut. Sen var hon vaken. Milton låg och sov när vi kom och Axel var på dagis. Så det var jag Nina och Leia som myste på. Nina tyckte att Leia har blivit så stor, lång. Leia fick present, ett par vantar, precis sånna jag tänkt att vi måste gå och köpa och en scarf, eller vad man ska kalla den.
Efter en stund vaknade Milton och de lekte lite tittut med varandra, de vara mycket söta.

  

Leia var vaken fram till 13 när vi åkte hem, hon somnade nästan när jag tog på henne kläder och sen sov hon i bilen hela vägen hem. När vi kom hem packade vi fram vagnen och tog en rask promenad upp till Johanna och Kalle och vi tog en promenad. Det var väldigt härligt väder, det är vårkänslor nu, det är väldigt blött på vägarna. väldigt skönt att komma ut!

Det bästa Leia vet är att gå, hon gör det hela tiden nu och nu är hon så duktig och klan gå och bara hålla i ena handen. (så söt i sin body hon fick i present av Alvin)

  

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0