Varför så svårt???

Så hade jag en bra plan på framtiden, hade bestämt vad jag skulle läsa till hösten... men så började jag kolla lite igen, hitta flera bra kurser som känns jättespännande!!! Kurser som också skulle vara kanon att ha i yrket, sånt jag kan se att jag verkligen kan ha nytta av i klassrummet. Alla kurser ingår i lärarlyftet... och det tror jag inte att jag får söka. Ska väl kolla om jag kan få ett godkännande att läsa kurserna fast jag är på varsellistan. Man vet ju aldrig... Fast å andra sidan så SKA jag jobba i höst!! Jag VILL jobba!!!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

Vad bra att du SKA jobba, för då blir det så!!!

2010-03-26 @ 14:53:31
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/
Postat av: Sara

Hur kan man vilja jobba undrar jag...?

2010-03-28 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0