Promenad till norra

Idag tog vi en promenad till Norra, jag, Leia, Lina och Agnes. Jobbigt uppför... men väldigt skönt när man kommer fram. Vi gick till Gullgården och drack lite kaffe och Leia och Agnes fick lite mellis. Leia var en snäll tjej som bjöd Agnes på lite smörgås med ost. Vi var ganska ensama där i fiket så Leia och Agnes var på golvet ett tag, Leia ställde sig under en barnstol och gick runt med den. Synd att hon inte kunde stå raklång och den som stöd för att gå. Det såg väldigt skojigt ut och jag fick det på film.
Det var en härlig stund på norra och jag hoppas vi går dit snart igen. Tack Lina & Agnes!
Längtar tills det är lite torrare ute och man kan gå upp och vara i lekparken där.

Till middag gjorde jag ett nytt försök med blodpudding, men det var ingen större hit idag heller. Jag blandade i lite lingonsylt och då blev det lite bättre.

Sen tog vi oss ett bad, Leia är mycket modig och släpper kanten och försöker gå själv i badkaret... även fast hon halkar och få vatten i ansiktet så ska hon upp och gå ändå. Så hon är ju inte rädd för vatten ialla fall, hoppas att det håller i sig.

En härlig dag, hoppas att Timrå vinner ikväll så är det en ännu bättre dag!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själva för idag! :) Vilken fin blogg du har, sparar adressen och kikar in här framöver och kollar, kram Lina med Agnes

2010-03-18 @ 20:33:52
URL: http://www.agneskraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0