Onsdag

Idag fick jag sovmorgon, Leia vaknade 9!!!!! Helt otroligt vet inte när det hände sist, skönt var det. Dagens plan var att åka på Drakborgen, vi skulle hämta Johanna och Milton och åka dit tillsammans. Men när jag vaknade hade Johanna skickat sms, hon var sjuk så de skulle inte följa med. Själv kände jag av halsen så vi stannade också hemma. När Leia ätit lunch tog vi en tur ut till babyproffsen och fick hjälp att montera Leias nya stol. Jag fick inte till det själv och det känns väldigt viktigt att det är riktigt gjort. Så nu sitter hon säkert i bilen och jag köpte en spegel så att jag ska kunna se henne när jag kör.

När vi kom hem igen så tog jag fram läragåvagnen igen, hon har inte varit så intresserad av den tidigare, hon brukar bara grina så fort jag tar fram den. Men nu så kröp hon fram till den kröp lite på knä och körde vagnen, efter en stund så ställde hon sig upp och gick med den! Så härligt att se! Så sen har vi gått fram och tillbaka i lägenheten, hon har fått lite hjälp att styra, vända och över trösklar. Men det har varit fantastiskt bra balansträning, så nu har hon vågat släppa mer.

 

 Leia når inte riktigt fram til xylofonen, men vad låååång hon är :)

Malin och Tesen kom förbi en sväng och tittade på lite hockey, och Leia gick mellan mig och Tesen flera gånger. Så jag hoppas att det snart är full fart på henne!

Har varit in på skatteverket och deklarerat idag, 12500kr får jag tillbaka! Så himla skönt!!!!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0