Jaha...

allt jag tänkt och planerat bara gick upp i rök....

Fick veta igår att jag blir uppsagd när mammaledigheten är över, så det blir till att vikariera sen :) har 6 månaders uppsägningstid så det kanske hinner hända nånting under den tiden.

Idag har jag spanat på förskola till Leia och ska skicka in papper strax på det, skönt att ha det klart.

Har varit ner på stan och träffat min kusin Anna. Jag har köpt ett par skitsnygga skor och är ruskigt nöjd! Köpte en tröja och två linnen också, vill ha en ny garderob.

Har också hunnit med lite babysång idag. Det är ju så roligt att träffa alla mammor och barn, idag var det en pappa med också, mycket skoj. Leia visade hur duktig hon är på att gå också. Hon är sån stor tjej!!

I morgon kommer Jesper hem, vad jag längtar!!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan!



Kul att du är med i min utlottning på armbandet "Amor".



Lottningen kommer att ske på fredag efter kl 21.



Du har nr 3 i utlottningen, så håll koll på min hemsidan på fredagkväll så kan du se vem vinnaren blir, förhoppningsvis du :)



Kramar

Jennie

http://janiesliv.blogg.se

2010-03-31 @ 15:06:13
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0