Drakborg och varsel

Idag bar det iväg till Drakborgen med mammor och barn. Det var mycket mysigt. Leia har fått nån separations ångest och vägrar vara 1cm ifrån mig... kan vara lite jobbigt. Efter att hon fått lite lunch så tinade hon upp.

 mammas lilla älskling!

Vi busade och lekte och det var härligt att träffa alla barn och mammor. Nästa gång är det här hos oss på ett litet kalas för Leialus på onsdag.
Jag och Leia åkte ner på birsta city en sväng och köpte presentpapper. 4st för 100kr, köpte roliga papper med olika mönster. Det blir så kul att göra paket!

När jag kom hem hade min chef ringt, som jag nog visste innerst inne så är jag med varsellistan... nånstans i mitten tydligen. 31 tidigarelärare blir varslade och det ser tydligen mörkt ut på jobbfronten. Så jag deppar lite och har ångest en stund nu... :( tittar på olika möjligheter till att plugga och jag har nog en plan över hur det ska bli. Nu vet jag iallafall när jag ska kliva av mammaledigheten, när jag ska skolain Leia på dagis och hur min höst ser ut... inte som jag planerat, men det blir nog bra.

Nu ska jag deppa ner mig i sängen snart och imorgon ska jag ta tag i allt och blickaframåt! Jag tror jag ser en ljusglimt där framme :)

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Tesen

Deppa inte ihop!! Allt löser sig!! Supertrist att du hamnade med på listan.. Men det kommer o ordna sig!!



Kramar i massor!

2010-03-05 @ 06:20:47
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0