Fredagsmys hos Annelie och Alvin och goda nyheter!!

Ifredags åkte jag och Leia till Annelie och Alvin. Leia fick prova Alvins fina cykel, det var jättekul.

 

 

Leia hon sov bara 30 minuter och Alvin sov inte mycket längre, så mammornas plan att få äta lite lunch och slappa lite blev inte alls som vi tänkt. Men det var väldigt mysigt ändå.

När jag åkte hem igen stannade jag på coop och handlade lite och gick på bolaget och köpte lite vin. Brassade hemmåt och Leia somnade i bilen, jag flyttade henne till vagnen och sen sov hon i 2 timmar..... Helt fel tid på dagen... hade varit bra om hon sov på sin sovtid och inte så sent på eftermiddan. Mern då fick även jag chansen att sova och det var skönt.

Vi tittade på film på kvällen och när den var slut spanade jag lite på facebook, å har fått ett inlägg från en arbetskamrat; läste om varslen, grattis! Jag hade inte hört nånting, fick tag på en annan arbetskamrat och frågade vad som hänt om hon visste. Så tydligen hade vår chef fått ett samtal under fredagens morgonmöte och fått veta att verslen är hävda så jag kommer inte att behöva skriva på några papper när jag börjar jobba igen. Så fantastiskt skönt!!! Nu vill jag bara veta vart jag hamnar, vilken klass jag ska ha så jag kan börja planera lite.

Idag är det måndag och min chef har fortfarande inte hört av sig... konstigt kan jag tycka... hoppas att hon hör av sig imorgon så kanske det är klart med organisationen.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0