blingo-rea och besök på ön hos syster

 Vid 9 tiden drog jag och Leia iväg hem till Sara, Jennie och Milo på lite rea. Jennie som även fyller år idag, Grattis!! jobbade.. typiskt. Vi busade på lite, Sara hade satt upp en liten klättervägg till barnen ute som de små testade. Jag fyndade snygga byxor till Leia

 jag älskar färgen!!!

fyndade också en klänning till Leia med cirkus mönster, och ett par rosa mysbyxor till mig själv.

Lite lek....

 Cleo, Milo och Leia

 Leia och Milo myser i solen

  Leia och Milo äter frukt tillsammans

Sen blev det tid för lunch och jag och Leia gick hem. Min syster ringde och frågade om vi inte hade lust att komma ut en sväng. Så vi åt mat och sedan åkte vi ut på ön. Leia somnade i bilen, så vi flyttade över henne i vagnen. Jag och Linda gick ner och hämtade Märta på förskolan och Jesper stannade kvar med Leia. Leia sov inte så länge efter att vi kom tillbaka, sen var det fullfart med bus...

  i Märtas lekstuga

  bus i sandlådan

  

studsmatta var fantastiskt roligt! Leia skratta så hon tjöt!

 moster Linda och Leia

  

Sen åkte vi hem, åt middag, tog en tur på affären och gick till en gunga. Super härligt, Leia var trött efter en dag med full fart och mycket sol. Hon somnade tidigare än vanligt. Jobbit med sommar ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack! :)

2010-06-02 @ 18:50:35
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0