Less idag...

Dagen började fantastiskt med att jag och Leia tänkte ta en promenad när Jesper skulle ut och springa, men hissen tyckte att den inte skulle fungera... är så fruktansvärt less på våran jävla hiss!!!!!! Vet inte hur många gånger vi ringt och felanmält den och förra veckan var det en av grannarna som satt fast i den i 40min... är livrädd varje gång jag ska åka att vi ska bli fast. Förra veckan kom tydligen ordniarie peronal på KONEhissar tillbaka efter semestern så nu har de beställt nya delar, men man undrar ju hur lång tid det tar innan dom kommer. Så det blev en tur till lilla lekparken som ligger mellan husen. Vi gungade ite, men Leia är inte så intresserad så långa stunder så hon drog iväg på lite upptäcktsfärd här i krokarna. Jag följde bara med och det är ju så roligt att se vad hon hittar på för roligt på vägen. Vi gick ner till affären och köpte våffelmix och jordgubbar. Sen gick vi hem och gjorde våfflor till lunch med färska jordgubbar och grädde, det var mycket gott!!!

Har varit så ruskigt rastlös idag, bara därför så är alla bortresta eller upptagna med olika saker så jag har inte haft nån att åka och hälsa på och ta en promenad ner mot stan eller nånting sånt går ju inte heller när hissen inte funkar. Så jag har varit lite less... Hade jag haft lite pengar hade jag åkt på Birsta för att shoppa lite grejer till Leias rum :)

När det blev dags för middag gick jag och Leia ner på affären och Jesper började med maten. Leia gick alla trappor ända ner till affären, duktig tjej! Sen tog hon nästan alla trappor upp igen.

Nu är jag mätt och glad, dricker en öl och Leia sover i sin säng!

På måndag åker vi till stugan några dagar bara för att vara och äta gott och grilla och massor med bad hoppas jag.

Skönt att få skriva av sig lite.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0