Kalle 1år!

I onsdag var det kalas för Kalle som fyllt 1år! Kl 13 var det dags att fira, vi hade tur med vädret och kunde vara ute.

 kalaspingla

 Cattis och Olle var på plats för att fira, de är även nyblivna husägare!

1-åringen

   

Efter kalaset åkte jag ut till Alnö för att lämna Leia hos min syster. Planen för kvällen var Gatufest!
Det gick jättebra att lämna Leia och det gick kanon hela kvällen natten och dan fram tills vi kom och hämtade henne igen. Hon är en så härlig liten tjej som älskar att bara springa omkring och joxa.

När jag kom hem efter att ha lämnat Leia gjorde jag mig ordning snabbt och gick med raska steg mot Malin och Tesen. När jag äntligen satte mig på deras balkong och bara kunde slappna av och dricka lite vin kommer stora överraskningen: Linnea Burefjord kom ut på balkongen!!! Så himla kul att hon kom hem för att vara med oss lite på Gatufesten. Vi ramlade in mot stan åt på Memento som hade riktigt bra mat och gick sedan över till Daltons för att fortsätta drick öl och bara ha det bra. Det var en fantastisk kväll och den avslutades med en wookad älg! En helt fantastiskt rolig kväll!!! Tack alla!

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv! :) Saknar dig!

2010-07-15 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0