Idag har det hänt massor!

Blev lite sovmorgon idag 9.20 tyckte Leia att vi skulle vakna idag. Vid frukost tyckte jag att Leia såg annorlunda ut runt munnen det såg ut som ett munsår. Så jag rinde vårdcentralen för att höra vad man kan göra, blev skickad till BVC och de sa att det nog är svinkoppor och att det finns en salva på apoteket som vi kunde köpa. Så jag och Leia drog ner på stan för köpa denna salva. 

Sen gick vi upp till Theo som var värd för ett trippelkalas idag, han Agnes och Mille hade kalas tillsammans. Olle kom också som också fyllt år den här veckan, så det var många kalasbarn idag. Jag trodde Leia skulle somna när vi gick dit, men icke!! Så hon fick vara med en liten stund. Efter ett tag ville hon vara med och leka med alla barnen så jag gjorde ett nytt försök att lägga henne. Men inte gick det den här gången heller... Så vi fikade lite och hon fick röra sig lite, men vi blev inte kvar så länge. Inte så kul om nått av barnen blir smittat...

 Leia, älsklingen!

 Delia med mamma Josefin

 Cattis och Olle

 Agnes

  Theo

Nu rymmer vi.. (Mille, Leia och Theo)

   

Söt pruppar!
Alma var också där med både mamma och pappa.

När jag gick hem så somnade såklart Leia i vagnen direkt! Så typiskt!

När Jesper kom hem från jobbet, han har äntrligen SEMESTER, så gick vi ner på stan för att kolla resor. Vi har tänkt åka till Thailand 26 december till 10 januari, vi har letat en massa på nätet men tänkte ändå att vi går ner och spanar lite. Så nu har vi bokat resa!!!!

http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/phuket/kata-beach/serene-resort/?season=sommar-2010

Hit ska vi åka!!! Vad jag längtar! Nu gäller det att spara pengar!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0