Gatufesten Lördag

I lördags var jag ner på stan föreställande Pippi Långstrump. Alltid väldigt roligt att hoppa runt och bara vara busig och tokig med barnen. Det var barnkarneval från Hamnträdgården upp till 'Pipelinescenen. Det var fantastiskt roligt träffade många söta barn som tyckte att Pippi var spännande bla söta Milo och bästa Axel. Jag jobbade på och vid 13 tiden packade jag ihop och begav mig mot torget och träffade pappa och Carina som följde med till Memento där jag skulle träffa Jesper, Leia, Krister, Therese och deras lilla Liv skulle komma och äta lunch.

  

Vid 14 tiden kom Krister, Therese och Liv, precis då bestämde sig pappa och Carina för att gå hem och de skulle vara barnvakt till Leia på kvällen och natten så de tog henne med sig i vagnen. Vilket lyx att vara barnfri när man äter lunch.

 Krister och Therese

   Liv

Vi hade en väldigt trevlig lunch.

Sen gick vi hem och gjorde oss i ordning och jag gick bort till Malin och Tesen.
Fantastiskt kul som alltid. Vi ramlade in mot stan och hamnade på Daltons och drack några öl. Sen Drog vi ner mot scenen vid ån för att titta på Mustasch, sen när vi skulle upp mot daltons igen gick det inte att komma in i nått tält vid torget. Så vi gick tillbaka ner mot ån och tog en öl där. sen var jag ruskigt hungrig och vi gick till den wookade älgen. Så himla gott!!! Jesper kom också dit och efter det gick vi hem. Nöjd å glad.

Så nu är årets gatufest över. Fort gick det!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Theres

Ojoj, vilka Ica-kassar jag har under ögonen! Haha :) Det verkar som om det blev en lugn men trevlig kväll för dig på gatufesten, själv hade jag en sambo som var mer bakfull än någonsin. Jag tycker han borde inse att han inte är en ungdom längre ;) Hihi

2010-07-19 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0