Feber och yatzy

Imorse vid 6 vaknade Leia och gnällde lite, jag tog över henne till vår säng och hon var het som en kamin och hade spagettiarmar.... knoppen hade fått feber. Försökte med lite välling med det ville hon inte ha. När vi klev upp och åt frukost åt hon lite gröt, sen resten av dan har det varit vatten, festis, banan och lite risifrutti som vi fått i henne. Hon har sovit i flera omgångar inte så länge dock. Jobbigt med feber i den här värmen. Dessutom har hon helst legat på mig och sovit så det blev hysteriskt varmt vissa stunder.

   

Hon var på gott humör vissa stunder, lilla prinsessan!!!

Efter middan åkte jag ner till Malin och Tesen. Tesens syster Jennie var där och fixade naglarna på Tesen, mycket fina blev de. Malin fick också super fina naglar, så sommar fräscha ;)

Sen tog vi och spelade lite yatzy... helt hysterisk! Jag lyckades få in en yatzy!!! Men kom sist ändå! vi var lätt galna alla tre och jublade så det ekade mellan husen, hoppas alla grannar har semester...

Fick med mig två böcker, så nu har jag lite läsning. Ska testa en ny författare och se om det är nått för mig.

Hoppas hjärtat sover bra i natt och är piggare imorgon. I morgon ska jag fixa presenter för på fredag är det dags för kalas. Agnes, Mille och Theo ska ha kalas tillsammans.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0