trött tröttare tröttast.... det är jag

Igår kväll kom Johanna och Linnea hit och vi åt chios och godis och tittade på en riktig tjejfilm. En härlig tjejkväll helt enkelt! Linnea sov hos oss på soffan och vi blev sittandes framför tv och tittade på Stenhuggaren... å vad jag blev besviken, tycker så mycket om Camilla Läckbergs böcker och blev glad att de skulle visa serien på tvn.. men vad dåligt det var.. suck.. men vi var ialla fall tvugna att se klart. Sen blev det stupåa ner i sängen och soooova! Leialus vaknade vid 6.30, åt en flaska och hör och häpna, hon somnade igen! Lyckliga mamman fick sova en timme till!!!
Jag och Linnea tog med lillaskrot ner på stan, attans vad kallt det var! Köpte hårfixarjox till mig, måste ju kunna fixa håret nu när jag har ny frisyr, bara spray funkar inte längre :). Sen gick vi till Waynes och drack varmchoklad och åt morotskaka. Efter ett tag kom Anna och Lily dit för att fika, jag knatade hemåt för Leia var en trött tjej som behövde sova lite.
Nu är jag såååå trött.... vrål sugen på chips och fryser.. inge vidare bra. Det blir en tidig kväll, längtar redan till sängen!

Imorgon blir det lite Birsta igen. Ska bli kul att titta lite på saker, måste hitta nåntingatt ha på väggarna!

Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0