TIMRÅ IK

Igår eftermiddag åkte jag med pappa, Pelle och Barbro ut till eon arena för att titta på Timrå-Hv71. Vi satt i en loge och fick middag och gott att dricka, jag skulle köra på kvällen så det blev ramlösa för mig. Det var mycket trevligt att sitta i en loge där det serverades kaffe i pausen och det var bra sitt platser. Hade inga större förhoppningar på Timrå, men hör och häpna de vann med 4-2. Vi hade en lite vadslagning om resultatet och pappa vann potten! Själv trodde jag att det skulle bli 2-0... Det var väldigt roligt! När vi skulle åka var det tjockt på parkeringen det gick sååååå långsamt, men tillslut lyckades jag pressa mig ut och gasade mot staden. Släppte av pelle och barbro och pappa.

Jag lånade pappas bil och åkte ut till Linnea för att träffa henne en sista kväll innan hon åkte tillbaka till Båstad. vi spelade lite TP och snacka massa. Å jag vann!!!

Puss Linnea, kommer att sakna dig här hemma!

Nu ska jag fixa ordning för babysim!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0