Spinning & massa annat om dagen

Idag har jag varit hem till Maria och Theo, Cattis och Olle kom också dit. Vi åt lite lunch och fikade, så himla skönt att bara träffas och slappa lite, snacka lite och sånt. Vi pratade lite förskolor också, det börjar ju bli dags hur trist de än känns. Ska ta tag i det till veckan tänkte jag och hoppas att jag kommer att bli nöjd.

När jag kom hem så var min kära sambo på citygross och handlade, så när han kom hem blev det till att frysa in mat. Jag gjorde köttbullar och en fiskrätt till Leia som också ligger i frysen nu. Känner mig mycket duktig.

Leia fick smaka en liten mini-smoothie idag till mellanmål, det var väldigt populärt! Så det kan jag göra fler gånger! Hon har ju blivit en så stor tjej som kan äta nästan allt nu :)

Jag har också hunnit med ett spinning pass idag. Fy fan vad det är jobbigt men jag bara älskar det när jag är klar. Det känns verkligen som att man gjort nånting när man kör spinning, ska köra hårt nu minst ett pass i veckan. Idag var det ett bra pass också, brukar titta på klockan mest hela tiden under passen för jag vill bara att de ska ta slut ;) men idag tänkte jag mer på tekniken och passet bara rusade iväg och plötsligt var det slut.. Mycket skönt. Nu sitter jag i soffan och bara slappar, det är härligt!
Nu sover Leia och Jesper är på jobbet, ska strax hoppa i säng och läsa lite och hoppas på att få sova hela natten.

Puss å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0