Måndag

Idag har jag haft en fantastisk dag!

Den började kanske inte så bra då lillfisen Leia tyckte att hon skulle vara vaken flera timmar i natt och sedan vakna pigg och glad vid 7.30. Jag hade gärna sovit några timmar till, men men..

Sen var jag och Leia på informationsträff angående babysim som vi ska börja på. När vi kom dit träffade vi Anna-Karin och Einar som varit på samma möte innan oss, det var roligt för det var ett tag sedan vi sågs. När vi sitter där så kommer Jennie som jag gick i skolan med, hon var där med sin yngsta som också heter Leia och de bor på samma gata som min syster. Tänk vad världen är liten! Mötet gick bra, längtar massor tills på söndag då vi ska bada för frsta gången. Tror att Leia kommer att tycka om att bada! Måste bara fixa ett par badbyxor till henne och en badrock vill jag ha till henne. Så det ska jag ut på¨Birsta och fixa på torsdag tänkte jag.

Sen kom Linnea hit och myste med mig och Leia och hon hade med sig glass och bär och en efterrätt till Leia som blev mycket populär, hon blev helt tossig och hoppade i sin stol. Så söt!!

Sen har jag varit på teatern och haft grupp med Tesen, å vad jag är glad att vi har grupp tillsammans!!! Bara längtar tills vi får manus och kan köra hårt med våra undebara ungdomar!!

Så jag har haft en toppen dag idag. Älskar att Linnea är hemma och jag kan vara med henne som vanligt i några dagar till. Längtar inte tills hon åker tillbaka till Båstad...

Nu är det srax dags att hoppa i säng och hoppas att Leia tänker sova HELA natten!!

Pöss å kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar också att jag får vara med dig som vanligt!!!!!!!

2010-01-13 @ 21:15:49
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0