Leia kan klappa i sina händer!

Idag var jag och iväg och tränade mitt på dan, så bästaste Malin och Tesen var barnvakt till min lilla prinsessa. Självklart gick det galant och jag är lycklig över att ha kompisar som är så snälla och hjälper mig! Hon hade busat som en tok när jag var borta. När jag kom tillbaka för att hämta lilla damen blev vi kvar en stund och Leia var helt tossig och klättrade runt över oss i soffan och hade lååånga armar som fick tag i alla saker överallt, som vanligt kan man också säga.
Tillslut blev hon så trött så vi gick hemåt. Vi hann inte många meter sen sov Leia. Sötfia!

Sen efter middagen så åkte lilla familjen ut till Birsta, köpte en present till Märta (Leias kusin) som fyller 3år imorgon! Spande på saker på IKEA, har fortfarnade inte hittat nånting att ha på väggen i köket, väggen i vardagsrummet eller en bra förvaring för skivor och filmer till vardagsrummet.... suck.. kommer nog aldrig att hitta nånting bra...

När vi kom hem var Leia en trött tjej... hon sov i bilstolen men vaknade såklart när vi skulle få av henne alla kläder. Hon fick lite välling med skulle absolut inte sova, så hon fick vara uppe en stund till. Så när hon satt här i soffan med oss började hon klappa i händerna. Sen gjorde hon det flera gånger, hon såg väl hur kul vi tyckte att det var. Vilka framsteg :)

Har också sett att det är tre tänder på gång!! Framtänderna i överkäken och en på hennes högra sida, på den vänstra sidan har hon fått en. Kanske inte så konstigt att hon är lite gnällig...

Det var allt för idag!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fantastiskt att lillan kan klappa händerna! Kul också att du börjat blogga! Ramlade in här när jag läste Tesens blogg. Kram

2010-01-06 @ 09:22:46
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0