Besök i Njurunda

Igår tog jag och Leia bilen vid 10 tiden och styrde den mot Njurunda för ett besök hos Nina Axel och Milton. Vi stannade vid det mysiga lilla konditoriet vid Bommen och köpte semlor. Årets första!!

 Axel gillade semla!

 Leia och Milton lekte med magneter, mycket roliga och goda!

Det fanns väldigt mycket roligt att titta på och leka med för Leia. Hon stoppar allt i munnen och hade väldigt roligt framför allt med magneterna.

Småttingarna åt lunch och somnade sött i sina vagnar. Så då passade jag och Nina på att äta lite lunch och surra lite. Jag och axel tittade i fotoböcker tillsamans och myste lite när Leia och Milton sov. Jag och Nina fikade semlor och drack kaffe. Tänk att det är så gott med Semlor!

Det är trist att vi ses så sällan, hoppas att vi blir bättre på att ses. Vi ska försöka styra ihop en träff med Emma och Sussie nån dag. Kul att ses!

 Axel har en majsnäsa.

 Leia och Milton leker i Axels rum.

Vi hade en mycket härlig dag tiden bara sprang iväg, jag hoppas att vi kommer att göra om det igen snart! 
 
Kram
  


Kommentarer
Postat av: jennie

Hos Nina har man aldrig tråkigt... :)

Kul att ni börjat simmet nu!

2010-01-19 @ 23:28:59
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0