Sushi

Idag var jag och Leia ner på stan och träffade Therese och Cleo. Vi har pratat länge om att träffas och gå på kyrkis, men oj vad tiden bara springer iväg och ibland är det jobbbigt att hinna med :( men nu äntligen har vi fått till en tid som passar. Vi hade bestämt träff på stan för att äta lunch innan kyrkis och det stog sushi på menyn. Vad gott det var!! Hade nog kunnat ätit hur mycket som helst!! Nångång ska jag lära mig att göra sushi själv.

Sen knatade vi iväg till kyrkis. Där träffade vi Johanna och Kalle, Emelie och Alma, det var mysigt att pyssla lite där med lite andra saker och träffa lite andra barn och andra föräldrar. Vi kommer att gå dit flergånger helt klart. Tror att Leia kommer att tycka att det är roligare och roligare ju äldre hon blir.

Sen när vi kom hem åt Leia middag och risifrutti med banan till efterätt, lill gosan åt allt! Tror hon kommer att bli en biff!! Sen har vi promenerat fram å tillbaka i lägenheten. Det är sån stor skillnad nu, hon vill gå precis hela tiden. Jag undrar om hon kommer att gå innan hon fyller år. Det ska bli spännande att se.

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0