Funderingar...

Nu vill jag veta!!! Jag vill veta vad jag ska göra i höst. Jag vill verkligen jobba!!!!

Tycker det är så mycket som måste funderas på, dagar som ska räknas och räcka, lever på luft känns det som ibland, för rik blir man inte av att vara hemma. Jag vill vara hemma så länge som det går och nalla så lite som det bara går på Jespers dagar.

Måste också fundera på vilken förskola min lilla prinsessa ska gå på, måste ringa och kolla lite, men det dyker alltid upp nånting så att det drar ut på tiden. Måste göra det imorgon.

Om jag inte ska jobba i höst vad ska jag plugga då? Vad är bäst?

Just nu vill jag att nån bara ska peka åt vilket håll jag ska gå, just nu vill jag inte behöva fundera så mycket. Vill bara njuta av att vara hemma med min älskling. För att kunna njuta av det så behöver jag få lite svar på hur framtiden ser ut. Hoppas det är snart.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0