Full fart i helgen!

I fredags när jag slutade åkte jag och hämtade Leia på förskolan, hem en sväng sen gick vi ner på stan. Vi träffade min farmor för att köpa vinterskor till Leia som hon ska få i julklapp. Först gick vi på charm och fikade, Leia såg fina saker i skyltfönstren. Sen gav vi oss ut på jakt. Vi hittade ett par jättefina röda, lätta att ta på och väger just ingenting. Skulle kunna tänka mig ett par sånna själv, kanon att ha på jobbet och när man ska vara ute.
Jesper hade köpt räkor till kvällen, mycket gott!!!

I lördags fyllde Enar två år och vi togen promenad dit upp. Jesper skulle ha  följt med han också, men han fick sån hosta. Enligt planen somnade hon i vagnen. Hon sov ca 40min... Sen var det full fart och kalas. Leia som brukar kunna vara lite mammig klev in direkt och lekte med Enars grejer.

   födelsedagsbarnet & Leia

  Det bjöds på pannkaka till lunch

Sen kom Jesper och hämtade oss och körde oss till Tonhallen för Berners julfest. Det var mysigt och Leia tykte att det var toppen med Luciatåg, dans och tomten!

  kusinerna Carl och Nils

 Leia och Märta

  Fiskdamm

 Hon fick paket av tomten, hon skrattade när hon tog paketet från tomten :)

Under dansen var det Leia som stod för underhållningen. Hon dansade hela tiden, tittade hur vi gjorde och härmade så gott hon kunde. Hon är så fantastiskt underbar!! Vet inte hur jag får in nån länk på hennes dans... synd för hon var fantastisk!

Sen kom Jesper och hämtade oss och jag gjorde mig ordning för partaj med brudarna. Tanken var att vi skulle gå ut men tiden den försvann. Vi hade lite pusselkrig och sen vidare till krig i TP, en väldigt rolig kväll.

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0