Måndag i Fagervik

I måndags åkte jag och Leia till Fagervik och hälsade på Olle och Cattis som har köpt hus där. De flyttade in för en vecka sedan och de hade kommit ordning riktigt bra måste jag säga.
Det var jättekul att träffa mammorna och barnen igen, den här gången var Jennys Sigge med också, han har jag inte träffat sen före jul, så det var en stor pojke som kom.
Vi fikade pratade förskolor jobb och annat som börjar bli verklighet för oss.

 Olle och Cattis, Kalle blev också med på bild

 MT försvann in i nån dröm, sittandes med Sigge

 Johanna, Kalle, Mille och Agnes på Olles rum

 Leia tycker om mina skor :) tänk att hon alltid ska joxa med skor

 Leia blev trött och la  sig i Olles tält och vilade lite

Det var Cattis, Olle, jag, Leia, johanna, Kalle Jenny, Sigge, Lina, Agnes, MT och Mille som var på plats.

Det har blivit nåt knas med min kamera, den vill inte riktigt ta bilder... Ska kolla lite, laddar batteriet nu för att se om det kan vara nånting sånt. Annars måste jag lämna in den... tur att vi har en till :)

Jesper körde igång och började måla i badrummet igår också. Det kommer att bli sååååå bra!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Kajsa och tack för i måndags, vad kul det var! Fina bilder du lagt ut också, jag länkade till dem från min blogg, hoppas det är OK? Kram

2010-08-11 @ 10:24:17
URL: http://www.agneskraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0