En jobbig men rolig vecka och Jesper och Leia på äventyr

Nu har jag jobbat 4 dagar... är helt slut! Men oj vad roligt det är. Men det känns som att jag har jobbat i 4 veckor inte 4 dagar... Längtar tills nästa vecka när allt drar igång ordentligt och vi ska börja jobba på allvar. När strukturen är igång.
Har varit och fikat med Linnea och Lisa ikväll, vi var trötta alla tre helt slut efter en veckas jobb. Men mycket trevligt att träffas, blev massa prat om jobb. Men ändå skönt att komma iväg lite och bara få slappa lite.

Medans jag har jobbat åkte Jesper och Leia till stugan. De åkte på måndag förmiddag. Det blev väldigt tomt här hemma, men väldigt roligt att de åkte iväg. Härligt för Leia att kunna springa omkring och bara busa och ha det bra. Det blev bus med Monty och blåbärsplockning :)

   

   



 

  

  

  

   

  

  

De kom hem igen i onsdags, skönt att ha familjen hemma!
Idag har de varit iväg på mamma/pappa/barn träff hemma hos Lina, Daniel och deras lilla Agnes.
Kul att Jesper gick dit och fick träffa mammaorna utan att jag var med. Det var två andra pappor med också så det var kul. Kul för Leia att få träffa alla sina kompisar.

 Leia och Theo

 Leia, i bakgrunden Agnes, Daniel, Susanne och William

 bara bus!

 David, Milton och Leia

 Alla barn på bild, Mille, David, Theo, Leia, Agnes, Sigge. Milton och William

Härligt värre!!!
Nu är det sängen som gäller.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0