Olika saker

I måndags var jag upp på jobbet och lämnade in sista ansökan om föräldraledighet.. 16/8 är det dags att återgå till verkligheten, konstigt. Har ingen aning om vart jag hamnar eller vilken klass jag ska jobba.. om det nu finns några jobb. Det finns ingen som kan säga nånting. Ulla sa att jag får nog veta en eller kanske två veckor innan jag börjar jobba. Kul, nä.. jag vill ju börja förbereda mig lite inför hösten nu under sommaren. Känns inge vidare att inte veta. Men det ordnar sig alltid!

När jag var klar där så åkte vi till Malin och Enar. Vi skulle ut på promenad tänkte vi. Vi traskade iväg för en tur kring Sidsjön, var ju kanske inte den bästa promenaden. Det var som ett riktigt träningspass att ta sig runt. Det var ganska mycket snö kvar och det var riktigt tungt att dra vagnarna. Vi stannade till vid borden vid liften och drack lite kaffe som Malin tagit med.

  Leia och Enar mumsade lite kex i vagnarna

Sen tog vi vägen hem till Malin. Vi stannade en stund och och Leia och Enar busade runt med Enars saker.

   

  

I onsdags mötte jag en person som gjorde mig glad, blev på mycket bra humör och vi få se vad som händer i framtiden. Men jag blev mycket sugen på att kasta mig in i verkligheten. Tänk vad spännande!!!

I går var hem till Cattis och Olle och myste lite. Så himla mysigt att träffas och surra lite och barnen kan leka. Det är ju så roligt med andras leksaker!

 David

 kompisarna, Olle, David och Leia

 Davids mamma Anna försöker ta bilder på barnen, Olle var väldigt nyfiken på kameran

 Olle och David

En mysig eftermiddag hade vi, vi tackar så mycket för det!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0