Norra berget och fixning hos Malin och Terese

Idag hade vi planerat mammorna att gå upp på norra och vara i lekparken med barnen. Jag hade ont i halsen när jag vaknade och rinde pappa för att höra om han kunde köra oss upp så att jag slapp gå. så strax efter 12 kom pappa och hämtade oss. Vi mötte Johanna och Kalle där som också tagit bilen upp och sen kom Maria, Theo, Maria-Therese, Mille, Emelie och Alma. Leia hade inte sovit nånting så hon hann med att gunga lite sen sov hon :)

 Theo gungar och mamma Maria hjälper till

  Kalle gungar med mamma Johanna

 Maria och Theo

 Leia gungar

 Mille leker i gruset

 Mille och Leia

 Kalle och Theo busar på bänken

När vi gick från norra så gick vi ner till Malin och Tesen för att hjälpa till med att fixa i nya lägenheten

 Tesen skruvar bord  Bibbi, Leia och Malin

  Malin och Leia bygger stolar

 

 

  
Leia fikar i Tesen och Malins nya kök

 en rolig stol som gungar!!!

Vi blev kvar och åt middag och hjälpte till så mycket vi kunde.
Vi kom hem 20, ny blöja två sagor en flaska välling och sen sov min lilla älskling.

Imorgon kommer min älskling hem!!! Ska ta och röja och göra fint här hemma.

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad du är duktig på att knäppa kort! Du får sammanställa nåt slags "album" åt oss andra morsor som är sämre än sämst att knäppa kort ifrån träffarna och babysången! :)

2010-05-04 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0