Middag hos morbror Pelle med familj

Igår när vi var en sväng till min morbror och drack äggtoddy lyckades jag bjuda in oss på middag och den blev ikväll. Mycket trevligt var det. Vi satt ute på deras inglasade altan och åt lite gravadlax till förrätt och drack lite öl. Varmrätten åt vi inne. Leia åt lax med sås och lite potatis mycket gott tyckte hon, hon spottade inte ut nånting ialla fall. 
Sen busade Leia med Pelle, så underbart att höra när hon skrattar riktigt, sötknoppen!!!

  bus med Pelle  ännu mera bus!


 Leia fick låna Pelles klocka, vilken lycka!

 mys med mammas kusin Emma

 mys med Barbro

 Pelle försökte med tricket, låt Leia låna en skrotklocka vilket slutade med att hon hade hans riktiga och skrotklocka innan det var klart ;)

När klockan var runt 20 försökte vi få Leia att somna, jag vaggade, Jesper vaggade och till slut stog Barbro och vaggade, men Leia vägrade. Så strax efter 21 gick vi hem. Hela vägen (tar ca 20-25 min att gå) var hon vaken. Hon fick en flaska välling när vi kom hem och nu sover hon. Jag hoppas att hon kommer att sova hel natten.
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0