Fredagsmys hela dagen lång

Idag skulle vi gå på Kyrkans Hus där det var klädbytardag, men fick sms av Johanna när vi var på väg dit där hon skrev att det inte fanns nånting där. Trist, jag som skulle fynda galonisar och stövlar... aja få bli tradera eller rent av nya grejer. Så jag tog och ringde Tesen och hörde med henne vad hon hade för sig, så vi tog en tur dit. Vi drack lite kaffe snacka lite skit och Leia hjälpte Tesen att packa lite böcker...

   

Ordning och reda!

Sen tog vi en tur ner till stan, köpte ett rött invigningsband till kvällens stora invigning på Ung teaterfestival nr4. Sen lunch med Linda, mycket mysigt. Vi gick på charm och jag och Leia åt pastasallad med kyckling. Efter maten blev Leia trött och hon sov en stund i vagnen. Vi passade på att prata plugg jobb och lite skvaller hann vi också med.

Hem en snabbis, hinna träffa Jesper lite innan han skulle iväg och jobba. Leia åt lite middag och sen ner på Svea för invigning..

   obligatiriskt bus med Tesen

  

Så var invigningen gjord. Nu längtar jag tills imorgon när vi har premiär!!

Vi traskade hem när föreställningen började, ska försöka hinna se alla föreställningarna i veckan. Vi busade när vi kom hem, idag var det första gången som Leia inte skrek när jag skulle borsta hennes tänder. Vi läste två böcker, drack en flaska välling, pratade om dagen och sjöng sången två gånger sa god natt och gick ut. Fick gå in och lägga henne två gånger och nu sover hon min lilla älskling!

Jag ska ta mig in i köket och se om det finns nånting gott att stoppa i magen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0