Babysång och annat

Idag skulle jag hämta tesen vid 10, jag och Leia gjorde oss i ordning och hon fick ha på sig sina snygga nikedojjor vita och rosa. Hon gick själv ute från hissen inne till bilen, det var väldigt spännande och hon tittade på allt spännande. Hon var jätteduktig att gå på grus också. Hon är verkligen stor nu och himla bra på att gå.
Vi brassade iväg hämtade Tesen åkte till City Gross köpte lite jox till föreställningen som skorpor och chips. Sen brassade vi vidare ner till Svea för att lämna det som handlats och lämna en skiva till Tompe som han skulle hjälpa oss med. Vi fixade i ordning allt och drog vidare hem till Tesen. Vi hade premiär sittning på balkongen med kaffe och muffins, Leialus hade väldigt skoj där ute med snören och allt som hon kunde titta på där ute. Sen hem, lunch till Leia ner med henne i vagnen soå hon skulle få sova lite.
13.00 mötte vi Johanna och Kalle vid ica och vi gick tillsammans ner till Kyrkans Hus och babysången. Idag började Johanna och Milton, mycket mysigt.
Leia är inte så intresserad av att sitta i min famn och lyssna på min sång, hon tycker att det är roligare att gå runt själv, men det är inte bara hon, de flesta barnen är väldigt rörliga och är överallt och ingenstans.

 Max och Leia trummar på pallen

 Söta Kalle

  Kalle och Olle busar

 Milton och Leia kör samma frisyr

  Mammorna försöker tappert att göra en ramsa med barnen, men de var inte så intresserade.

Sen fikade vi goda muffins.

Sen hem, middags dax. Jesper gjorde mycket god middag!! Sen iväg och ha rep med ungdomaran på Svea. Satt och surra med Tesen en stund om allt och ingenting, nice det!

När jag kom hem sov Leia och jag pös ner i soffan... sen hela kvällen nu har hon sovit så oroligt, vaknar och är jätteledsen.. :(

Jesper Jobbar... tråkigt tycker jag.

Imorgon är det en lugnare dag, men ändå saker som ska göras.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0