birsta och mellandagsrea....

Idag kom Linnea hit för vi skulle åka till Birsta och titta lite. Vi började med att shoppa nya skor till Linnea som gått runt i trasiga stövlar i -16. Knasigt! Så hon köpte snygga stövlar som är fodrade, mycket bättre när det är kallt. Sen bar det av in mot birsta city, jag tänkte att parkera nära en ingång är bra... så tänkte nog alla. Sen är det nånting mycket konstigt som händer när det blir vinter på parkeringen, ingen kan parkera. jag blir så less... snurrar runt runt runt.... suck... men tillslut så hittar vi en parkering! Massor med folk.. långa köer... Men jag köpte en liten nyårsblåsa till lilla prinsessan och en stickad tröja till mig själv, en rosa! Det är fruktansvärt svårt att gå i affärer utan att titta på barnkläder, typiskt bara att nästan ingenting i Leias storlek är på rea. Hoppas att det blir 70% på kläder snart, då blir det ny garderob i nästa storlek!!!!

Sen blev det lunch på Waynes, mycket gott och Leia var som en mask, hon är överallt hela tiden! Hon vill inte sitta i vagnen heller, hon ska absolut stå. Så söt min lilla ängel! Efter en stund av klättrande somnade hon sött i vagnen och vi mötte Lars och en kompis till honom och vi gick och drack en kaffe tillsammans. nice!

När jag kom hem såg jag att Leia har fått två tänder! Så nu har hon fyra!!!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0