Sportlov, dag 1 & 2

I måndags kom fina Milo till oss på besök. Det blev bus från morgon till eftermiddag när mamma Sara kom och hämtade hem honom igen. Vi hann med att "dega", gå till lekparken, äta lunch, flytta alla saker från Leias rum till vardagsrummet och sen tillbaka igen, plocka bort alla kuddar från soffan för att hoppa i soffan, lunch och lite slappning i stora sängen :) En mycket härlig dag!!

   



Sen var vi på Mvc. Jag har ökat i vikt med 5kg. Jag har brist på järn, annars såg det väldigt bra ut. Fick känna bebis huvud, den ligger åt rätt håll, vilket i bland känns, ilningar.... börjar också känna ett tryck och det gör lite ont när jag går. Så nu blir det lungt fram till förlossning.

Idag tisdag åkta jag och Leia ut till Bullås för att träffa Malin och Tom.
Vi lekte lite inne med Toms alla roliga leksaker. Sen blev det lunch, våfflor :) Leia och Tom åt mest hallon.
Sen gick vi ut och åkte snowracer och vi hittade en rolig backe där man kunnde åka på rumpan. Sen hittade vi en härlig plats i solen där jag och Malin satt i solen medans barnen grävde i snön och gruset.
Vi gick in en stund, Leia busade massor med Malin. Fick med mig en påse med bebiskläder och mammakläder. Ska bli trevligt att få en ny garderob så här i slutet av graviditeten.
När vi skulle åka hem så hade jag gjort dagens tabbe och kört ända ner till Malin och fick då problem att ta mig upp för deras hala branta backe... men som tur är så är Malin en stjärna på att köra bil och hon lyckades köra upp bilen för backen. pust... skönt att känna asfalt under däcken. 

   


  

  En härlig dag!!

Jag och leia åkte till ica och handlade inför kalaset på lördag. Leia blir 3år på fredag :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0