helgen 19-20 november

Snön den lyser med sin frånvaro... vill gärna ha lite snö så att vi snart kan åka pulka!

I lördags tog vi en tur till Norra berget och busade.

   

 

Vi gick till lilla cafét och åt våfflor med sylt och grädde. Tog en liten tur till farmor och Ronny i Bydalen och Leia busade massor. På väg hem somnade hon gott i bilen.
Väl hemma sprang Jesper upp och hämtade vagnen, nästa stopp var Stenstans bageri, där vi skulle träffa farmor, farfar, Linda, Magnus, Carl, Nils och Märta. Vi tog över halva stället :) mysigt med lite fika tillsammans.

  

Efter fikat blev det teater för farmor, farfar, Linda, Märta, Leia och mig. Vi var och tittade på Kattresan. Leia dansade med i musiken och jag tror att hon gillade det skarpt!
Efter teatern gick vi ner på stan, dags för lyslördag.



Det var mycket trevligt. Fint att se när stan tänds. Julgranen var finast tyckte jag. Leia tyckte att det blev lite långsamt att stå där, men det gick bra. Sen traskade vi hemåt och vi hade Linnea med oss. HJag bytte lite kläder och vi tog bilen bort till Malin och Tesen. Tesen firade sin födelsedag!! Linnea var väldigt snäll och erbjöd sig att köra om jag ville dricka vin...... ja vad har man komisar för ;)

Det var mycket trevligt hemma hos tesen, mycket skratt och roliga människor i en härlig blandning.

I söndags var vi bjudna på middag i Bydalen. Väldigt gott och väldigt mätt blev jag!
Leia somnade sött i bilen och sov vidare sen i sin säng. En härlig helg!

Vecka 16



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen vilken fiiiiin mage!!! :) En prommis nån kväll om du orkar?? Haha vad snäll Linnea var som erbjöd sig! :)

2011-11-22 @ 06:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0