Mys och 2års kalas

I fredags åkte vi på Himlabadet och badade. Leia var i paradiset, vatten och rutschkanor! Vid barn området finns det en rutschkana som är ganska lång, den åkte hon helt själv. Jesper hjälpte henne vid trappan och jag tog emot henne när hon kom ner. Jag vet inte hur många gånger hon åkte den :) Strömen var också roligt, hon flöt runt med sina armpuffar. Hon åkte en större rutschkana också tillsammans med pappa. Hon tyckte nog att det var toppen, vi måste komma iväg och bada mer.
Det var väldigt mycket folk där och några kändisar. Vi träffade Theo tillsammans med pappa Mats och mamma Maria.
Sen åkte vi hem och åt lite lunch och Leia sov en stund i sin vagn. Malin och Tesen ville låna Leia över natten så när hon vaknade åkte vi dit med henne. Jag och Jesper fick en stor kram och puss sen var det bara bus som gällde.
Jesper ringde och bokade bord på Bite line och biljetter till bio. Det kändes väldigt lyxigat att sitt lungt och äta. Vi åt god mat och såg en mycket bra film, The fighter.
igår kom Malin och Tesen med Leia strax före 11. Då hade jag precis hunnit fixa färdigt med tårtan och börjat fått ordning på det mesta inför kalaset senare på dagen. Leia fick lite lunch men hon vägrade sova...

Vid 13 tiden började gästera komma, med paket till Leias stora lycka!

   

 Gissa vem alla tittar på :) hon gillar verkligen att vara i centrum

 mina kusiner med respektive och svärfar Åke

   

En härlig dag med massor med presenter.
Leia var vaken fram till 19, men det var jobbigt. Det märktes att hon var trött och det var inte så svårt att få henne att somna.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0