Massa mys

I torsdags tog jag och Leia en tur till Malin och Tesen. Jesper jobbade kväll och vi var lite rastlösa. När vi kommer hem dit gick Leia genast till deras sovrum, hon gick dit för att titta efter sin säng som hon sovit i där fredagen innan. Men den var inte där. Så vi gick på sängjakt  och hittade den i deras tredjerum. Efter det så klättrade hon upp i deras soffa, lutade sig tillbaka och drog på sig en filt över sig och säger: -Laban! Titta Laban. Så Tesen fixade Laban och hon satt där i soffan i 40min och var helt nöjd. En härlig kväll.



I fredags åkte jag ut och hämtade Märta på förskolan. Vi skulle gå på teater 13.30 på kulturmagasinet. För att hinna dit i tid så hämtade jag Märta på min lunch och hon fick vara med mig på skolan sista timmen.
sen åkte vi ner på stan och träffade Leia och Jesper på Kulturmagasinet.

  

Sen åkte vi hem och åt våfflor och lekte lite innan Linda och Magnus kom och hämtade Märta.

 

Jag packade ner Leia i vagnen och tog med den packade övernattningsväskan och min packade badväska och tog en promenad till Malin och Tesen.
Hon skulle sova där och jag gick till Himlabadet för att gå på relaxen med några mammor från mammagruppen. Det var verkligen super härligt på relaxen och jag kan varmt rekomendera att gå dit. Härlig stämning och god mat och gott att dricka. Det är ju så himla skoj att träffas. Vi fick veta att det är en bebis till på gång i mammagänget.
klockan gick väldigt fort och vi var några som fortsatte in på stan och vi tog en drink på Invito. Det var en fantastiskt härlig kväll. Det gör vi om!

På lördag kom Malin och Tesen med Leia vid 10.30 tiden. Världens bästa lilla tjej!! Vilka klippor till vänner som tycker så mycket om att vara med Leia!! Det märks så väl på Leia okså att hon tycker om att vara med Malin och Tesen också.
Efter sovningen var vi ut på ärenden och tog en liten tur till Haga och spanade lite!!! Åååååååå vad jag vill!!!
Vi var ut och handlade lite mat, Leia tog en förpackning med färdiga köttbullar och la i vagnen. När vi kom hem åt Leia 6 kalla köttbullar och sen till middag en ganska ordentlig portion lax med potatis. Duktig tjej att äta.
Vi hade en myskväll jag och Jesper med chips och film. Han ska vara borta en vecka.... så himla trist :(

Idag var det dags för att gratta Leias kusin Carl, stora killen som fyllt 11år.

   

   

 Vi lekte tåg :)

 jag och Leia blev kvar på middag :)

Det var en trevlig dag och kväll. Leia och Märta härjade som vanligt. Sötknoppar!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

Man kan ju inte annat än och älska henne!! Lillfisan!! <3

Tur vi har så fantastiska vänner, som låter oss låna guldklimpen lite ibland!! :)

2011-03-21 @ 08:10:32
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0