Promenad runt Sidsjön och bad

Idag är vi riktigt pigga både jag och Leia, så jag tog och stoppa ner henne i vagnen, på med kläder för en ordentlig promenad. Tog hata-backen upp till Johanna och förbi där mot Sidsjön. Jäklar vad backen suger i benen och rumpan. Mycke härligt då jag inte kunnat träna nånting i veckan. Tog en rask promenad runt, Leia spanade på skidåkare, stavgångare hundar och annat spännande. När vi skumpade förbi backen somnade hon, så söt ögonen fladdrade lite sen sov hon hela vägen hem.

Efter middagen fick Leia ta ett bad. Hon är ju så modig som vågar stå i badkaret, men hon är jätteförsiktig och håller sig i kanten. Skum är också väldigt gott :) Va tvungen att fota henne lite...

 Vilken min!! Hur söt är hon inte????

  Skum är ju sååååå gott!!!

 Vilken sötis!!!!

Sen somnade hon gott i sin säng, mammas lilla älskling som snart är 1år.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0